Curacao donderdag 12 maart 2015

12 maart 2015 - Curaçao, Nederlandse Antillen

Heerlijk geslapen, wel een paar keer wakker geweest vannacht. Toen john en ik in de eetzaal aankwamen bleek alleen pa en ma er nog te zijn de rest was al vroeger geweest.

We zijn aan een grotere tafel gaan zitten en hebben heerlijk ontbeten, wat was er veel keuze niet normaal. Om half 12 zou er iemand van Arke komen voor uitleg, dus ruim op tijd zaten we met zn allen in de lobby klaar. Er waren nog meer mensen dus die hebben zich om ons heen verzameld met stoelen. na de uitleg hebben we een excursie Klein Curacao geboekt en een eilandentoer. We wilde eerst een auto huren maar hebben dat uiteindelijk toch niet gedaan. Morgenvroeg gaan we naar Willemstad met de taxi omdat de shuttlebus al vol zat.

De rest van de dagen blijven we lekker hier aan het strand. Sommige hadden al weer honger gekregen en omdat we toch all in hebben zijn we naar beneden gelopen bij het medi restaurant waar je buffet of van de kaart kon eten. John had een pizza besteld en ik heb er een paar puntjes van meegegeten.

Toen iedereen voldaan was konden we naar het strand, eerst ff badkleding aan en een handdoek scoren bij t zwembad en toen op naar het mooie strand. Hier hebben we tot een uur of half 6 gelegen, ben toch wel verbrand op mn armen enzo... het zeewater was heerlijk. Johannes heeft volop gesnorkeld. drankjes kon je gewoon bestellen bij het personeel wat rondlieep en dat kwamen ze gewoon bij je brengen, erg handig.

op de kamer een douche genomen en om 8 uur afgesproken in de lobby, maar we zaten er al eerder om ff te kunnen internetten, op de kamer moet je 15 dollar voor de wifi betalen, dus dat doen we niet. Iedereen zit trouwens met zn apparatuur in de lobby hahaha, valt wel op. Helaas is het bereik erg slecht, volgens eens man zetten ze de breedband kleiner? zodat het erg langzaam gaat en je toch maar overstag gaat om te betalen.

Toen we allemaal compleet waren zijn we naar het medi restaurant gegaan en hier hebben we van het buffet gegeten, t smaakte goed alleen de kip was wel erg pittig gekruid de vlammen sprongen uit mn mond ;)

Julian en ik zijn nog even naar het shore restaurant gelopen hier kun je 1 x per week gratis a la carte eten en dat hebben wij vast gereserveerd voor zaterdagavobnd.

Rond 10 uur de lobby ingegaan maar hier schonken ze geen drank meer en de wifi was supertraag, en toen we uiteindelijk maar weg wilde gaan, hadden we ineens bereik. Snel ff op internet gekeken en toen richting de kamer gegaan, t was toen rond 11 uur. Nu is het kwart voor 12 en ik ga ook zo slapen