Curacao zaterdag 14 maart 2015

14 maart 2015 - Curaçao, Nederlandse Antillen

Al vrij vroeg wakker, denk dat we om 9 uur zaten te ontbijten, pa en ma kwamen nog na ons maar zaten aan de andere kant van de zaal. Na het eten nog boven wat geinternet en John is door Robert en Coert op de hoogte gehouden wat de voetbal betreft. We zijn nu een eindje verderop gaan zitten en hier hadden we goede wifi verbinding alleen heb je hier geen lekkere hangbanken. Dus het duurt ook wat langer voordat ik dit verslag online kan gooien.

Op de kamer heb ik de spullen gepakt en ben naar Ralph en Anne op het strand gelopen, het begon te regenen niet zo hard maar wel ff een buitje. De rest kwam later ook. Ben aardig verbrand, dat kan morgen leuk worden op klein curacao, neem maar een tshirt mee voor in de zee als we gaan snorkelen.

We hebben zowat de hele dag hier gelegen, wat te eten besteld wat ze gewoon komen brengen, ze vragen ook steeds of je wat wilt drinken. John heeft samen met Anne nog een leguaan eten gegeven, deze zat achter het huisje waar je drinken kan halen, later klom ie in een boom.

Het is nu kwart over 7 savonds en we gaan zo richting de lobby, om 8 uur gaan we bij het Shore hotel eten dus ben benieuwd wat dat is.

Morgen moeten we vroeg op want dan worden we om kwart over 6 al opgehaald. En toen we daarstraks op onze kamer kwamen lag er een vel papier onder de deur door waarop stond dat er een besloten feestje buiten was dat tot 1 uur kon duren met muziek, nou lekker is dat, wordt een kort nachtje vrees ik. Zullen ralph en anne weinig last van hebben want zij slapen aan de andere kant van het hotel. Tijd om te gaan slapen nu.

1. Patrick en Monique Pruijssers:
    17 maart 2015
    Ziet er fantastisch uit luitjes, en bekend! Lekker genieten daar en nog bietje met dolfijnen zwemmen denk?? Gr en nog veel plezier!