Oostenrijk, donderdag 3 september 2015

3 september 2015 - Villach, Oostenrijk

Laatste dag alweer, lijkt alsof we toch al heel lang weg zijn geweest.
Vannacht geonweerd en wat geregend verder hebben we het vandaag droog gehouden . We zijn na het ontbijt richting Villach gereden maar omdat het half bewolkt was hebben we toch nog de Villach alpenstrasse gereden. Na 16 km ben je op t eind en daar hebben we wat gedronken, daarna weer teruggereden en zijn we naar de muller en mediamarkt geweest voor cd's en later in het centrum ook nog twee winkels. Bij de Mac hebben we wat gegeten. Op weg naar waar de auto geparkeerd stond zagen we veel auto's met diepe hagelbutsen echt niet normaal.
Rond kwart over 7 waren we thuis hebben onze spullen al gepakt en in de auto gezet, daarna al afscheid genomen, want om 6 uur morgenvroeg gaat de wekker en dan zijn zij denk ik nog niet op. Hopelijk gaat Bonnie niet blaffen want die is dol op John, als ze m hoort.
We gaan maar niet al te laat naar bed.
Foto's van vandaag komen later want m'n laptop is al ingepakt.