Curacao maandag 16 maart 2015

16 maart 2015 - Curaçao, Nederlandse Antillen

Heerlijk geslapen, redelijk vroeg wakker (8 uur) en hoorde een gekletter. Ik zeg tegen John volgens mij giet het buiten, nee joh dat is hierboven ofzo, ik mn bed uit en ja hoor het goot. maar na 5 minuten was t al weer weg.

Na het ontbijt zijn we naar het strand gelopen, daar de rest gezocht, konden ze niet vinden, bleek dat ze op een ander plek lagen als de voorgaande dagen. Er was best druk veel nieuwe mensen aangekomen afgelopen dagen. Ergens nog 2 bedjes gescoord en lekker in de schaduw gelegen. Moszkovicz en zn vriendin kwamen ook weer voorbij en vroeg aan ons hoe t met de kleine ging. Dus wij van huh? oh nee dat waren dan andere mensen zei hij, later heeft hij nog een bitterbal van ons op.

De mannen, op Johannes na, zijn rond 3 uur naar de golfbaan vertrokken, zij zouden een balletje gaan slaan op deze hele mooie golfbaan. Ik zou met Anne de Iguana's gaan voeren, maar ineens zegt ons ma dat er een grote naast mij op de boom zat, ik schrok me rot en wist niet hoe snel ik van mn bed je af moest komen. Dus vanaf veilige afstand gekeken en hij zat op de stam vlak naast John's bedje. Ik heb een zooi foto's van dat beest gemaakt erg mooi. We zijn ze niet meer gaan voeren. De man die dat deed kwam voorbij en wij riepen hem dat er hier ook 1 zat. Hij legde paar stukjes banaan wat lager op de boom neer, maar een troepial vogel kwam er al op af.

We hebben nog een tijd liggen lezen en zijn rond 6 uur naar de kamer gegaan, ik heb snel gedoucht en ben naar de lobby gegaan met laptop om wat van het verslag online te zetten.

Ff daarna kwamen de mannen terug van het golfen en aan de verhalen te horen was het erg leuk. Zij zijn ook gaan douchen en om 8 uur richting het restaurant om te gaan eten. De reservering van gisteren was niet helemaal goed doorgekomen want er zaten andere mensen op ons plek, dan maar naar de bar voor een drankje, en ook daar kwam Bram M. weer tussen ons in staan om ook wat te bestellen. Nog ff met m gepraat oa dat hij nu probeert hier aan de bak te komen, dat stond in het antiliaans dagblad. Hij keek er wel van op dat we dat wisten te vertellen. Pa vroeg nog of hij hier al gegolft had enz...

Na een kwartier konden we dan buiten plaatsnemen. Lekker gegeten en nu is het weer 12 uur en lig ik op bed dit te typen, de rest zal al wel slapen, morgen hebben we een eiland excursie op het programma staan.