Zondag 29 augustus 2021

29 augustus 2021 - Tauplitz, Oostenrijk

Eindelijk is het weer zo ver dat we op vakantie gaan, wat duurt een jaar dan toch lang.

Om 5.47 uur precies reden we in onze nieuwe auto onze dam  af richting Kaatsheuvel waar John de auto nog ff voltankte. Het is heel rustig op de weg, onze eerste stop is net voorbij Eindhoven, snel een koffie to Go voor in de auto, want het worstenbrood begint te roepen. Zo we rijden weer!

Om 10 over 7 uur reden we Duitsland binnen, hebben lekker door kunnen rijden met een paar keer gestopt, wel regen onderweg gehad en veel wegwerkzaamheden, om 10 voor 3 uur reden we Oostenrijk binnen. Het is hier 17 graden nu.

Nog 164 km tot aan het hotel in Tauplitz waar we de komende week verblijven.

In Oostenrijk ook nog gestopt en wat gegeten en het laatste half uur hebben we  een mooie route gereden naar het hotel, hier waren we rond half 6. T valt ons op dat een mondkapjes niet verplicht is hier binnen, bij het wegrestaurant ook al niet, dus ja helemaal prima.

Gecheckt zijn we ook niet op vaccinatie of test… het is alleen gevraagd en we hoefden niets te laten zien. De eigenaar vertrouwde ons op ons woord. Om half 7 zijn we gaan eten want eigenlijk zijn we bekaf na zo’n rit, dus we wilden niet later gaan…eten was lekker daarna nog ff gezeten met een koffie en toen nog door het hotel gelopen te kijken wat er allemaal was en nu op de kamer. We hebben een familiekamer met dus een extra kamer en dat is wel lekker daar staat een bedbank in en extra tv dus hoeven we niet op ons bed te chillen maar kunnen we daar doen..

Ik hou het voor gezien en welterusten dan maar.

1. Astrid, Bart en de kids:
    29 augustus 2021
    Nou dat ziet er al goed uit om mee te beginnen. Goede reis en geniet van jullie welverdiende vakantie ❤️😘
  2. Netty:
    30 augustus 2021
    Een hele reis al de eerste dag.
    Mooie foto's.
    Geniet van jullie vakantie 😉🥰💋
  3. Don:
    30 augustus 2021
    Het begin is in ieder geval al goed, geniet zoveel mogelijk!
  4. Arjan & Diana:
    30 augustus 2021
    Fijn dat jullie veilig op bestemming zijn!! Nu heerlijk genieten, maar dat gaat wel lukken zo te zien…. Liefs ❤️❤️
  5. Don:
    30 augustus 2021
    Een erg goed begin dus, geniet zoveel mogelijk van jullie vakantie!
  6. Carry Treffers:
    30 augustus 2021
    Nou dat ziet er gezellig uit daar houden jullie het vast wel een week uit geniet ervan.
  7. John en Mirjam:
    30 augustus 2021
    Bedankt allemaal, we gaan zeker genieten!,