Vrijdag 20 mei 2005

20 mei 2011 - Arico Viejo, Spanje

Rond 13.00 uur weg naar Schiphol, Don en Carry opgehaald, op de A27 kwamen we nog in de file maar dat viel achteraf gelukkig mee. Rond 10 voor half 3 waren we op Best Parking, auto weggezet en zijn we voor onze vertrekhal afgezet. Daar hoevden we alleen naar een dropp off punt om onze koffers af te geven want instapkaarten hebben we al.

5 voor half 5 gingen we de lucht in het vliegtuig was maar half vol dus lekker relaxed kunnen zitten ze kwamen 2 x langs met eten en hebben nog een potje Yathzee gedaan.

20.04 geland. Koffers waren zo de band af, toen huurauto halen, maar die vrouw van Avis was foetsie. Gelukkig hebben de mensen van Hertz haar ff gebeld en toen kwam ze er zo aan.

Voor ons nog een anders stel wat ook met EWH had geboekt. We kregen een skoda station/combi. En we konden na wat gepuzzel met de koffers op weg. T plaatsje hadden we zo gevonden (Arico Viejo)  het bord La Malvasia 100 m ook, maar toen...denk dat we anderhalf uur rondgereden hebben om t te vinden en toen hebben we t opgegeven en die man gebeld. Bleek dat we er nog geen 100 m vandaan zaten...wat voor ons een doodlopende straat leek moesten we dus in.

De man die kwam heeft ons de weg gewezen en vanalles uitgelegd in t donker hett was ondertussen kwart over 11. We hebben de auto uitgeruimd en zijn toen naar El Poris gereden om te gaan eten. Daar scheen een party te zijn. In een restaurantje was iets te doen. Volgens mij had t met de verkiezingen te maken.

Hier hebben Don, Carry en John goulash gegeten. Ik heb alleen drinken op had totaal geen honger meer.  t was dan ook al tegen half 1 dat we naar huis gingen. Eer we op bed lagen was t kwart voor 2. Kon ook moelijk in slaap komen.