dinsdag 24 mei 2011

24 mei 2011 - Arico Viejo, Spanje

Vandaag weer uitgeslapen. Na t ontbijt zijn we richting de Teide gereden. T zag er zonnig uit. Eerst via de binnendoor weer naar Granadilla, toen Villaflor en zo naar de Teide. Veel gestopt en foto's gemaakt. De garcia rock was weer erg in trek aan de overkant bij de parador hebben we koffie op met gebak/muffin. Toen we bij de teide zelf aankwamen ging de kabelbaan niet meer omhoog. Wij dachten dat ie kapot was.

Het bezoekerscentrum was ook al gesloten, we zijn toen maar doorgereden via een binnendoor route kwamen we bij Guimar uit.

Hier was t erg donker en de wolken hingen laag de temperatuur zakte ook aanzienlijk, terwijl we de hele dag toch schitterend weer hebben gehad.

We zijn naar Puerto de Guimar gereden en hebben daar een eettentje opgezocht en ik had een pizza met 3 kazen. Vantevoren een knoflookbroodje, maar ik had t net op toen ze de pizza al kwamen brengen.  Dus ik kon mn kleine pizza dan ook niet eens op, er ging nog een cappuccino in maar verder hield ik t voor gezien.

Thuis hebben we nog gedobbeld en toch op tijd naar bed omdat we er weer op tijd uit moeten.