maandag 23 mei 2011

23 mei 2011 - Arico Viejo, Spanje

Het was heerlijk weer buiten en de auto gaf al 27 graden aan vandaag. Buiten ontbeten.

Onze douchegel is op onverklaarbare wijze ontvreemd uit de douche we snappen er niks van hoe t kan maar het is wel weg.

Rond de middag vertrokken naar Santa Cruz het was al te laat voor het Anaga gebergte

In Santa Cruz de auto geparkeerd onder de Plaza de Espana. Hier zat ook een VVV en een postkantoor. Dus een plattegrond gehaald voor de cd winkels daily price.

We zijn gaan lopen en zagen een kerkje dus daarheen  Iglesia de Nuestra Senora de la concepcion. Helaas was ie dicht we zijn er helemaal omheen gelopen, maar nada!!!

Er zaten wat eettentjes dus zijn we neergestreken voor wat te drinken. we hadden zo'n dorst en de temperatuur was hier 29,5 graden. Ff lekker  gezeten, veel mensen die hier siesta kwamen houden met elkaar. na een tijdje zijn we verder gelopen. we staken een straat over waar een discos noda zat, maar deze was dicht en ging pas om half 5 open. Doorgelopen naar de straat waar we moesten zijn. De daily price was gelukkig open. En ik ben toch aardig geslaagd, heb Julian 2 x gebeld. Don en Carry zijn op een gegeven moment bij een pleintje gaan zitten wachten op ons. John heeft ook nog wat cd's gekocht.

Toen we eindelijk klaar waren en 136 euro lichter zijn we naar Parque Garcia Sanabria gelopen. Dit in 1920 aangelegde park zag er mooi uit. We hebben wat rondgelopen foto's gemaakt en toen op zoek gegaan naar een eettentje, net zo makkelijk hier wat te eten. Aan de Plaza de Espana hebben we bij Restaurante Olympo zitten eten (81 euro).  Ik had een pepersteak en nog coupe venecia , pfff veel ijs zeg zat propvol. T begon al te schemeren en we zijn weer teruggereden. Rond half 10 waren we denk ik thuis.