Rhodos vrijdag 26 mei 2017

26 mei 2017 - Lachania, Griekenland

Gisteravond bij Platanos gaan eten zoals de naam al zegt platanen, dit restaurantje lag verscholen tussen de platanen op een klein pleintje naast de kerk, erg mooi, we waren te voet gegaan maar denk de laatste keer haha... de weg ging steeds verder naar beneden en we moesten ook weer terug en overal liggen steentjes en t is al vroeg donker en dat geklauter omhoog was ook geen succes, volgende keer maar met de auto er lag een mooi parkeerterreintje haha, maar goed t eten was lekker, John had kebab en ik had een chicken souvlaki, t stikte er alleen wel vd beestjes die om je heen zwermde en ze staken nog ook, tenminste voelde m'n benen jeuken... we waren nog geen 25 euro kwijt. T grappige is we zitten in een gehuchtje maar we zaten met bijna alleen maar Nederlanders daar te eten....

Weer terug in t huis ff wat gezeten en toen begonnen de ogen t zwaar te krijgen, hebben ons bed maar opgezocht. Heerlijk geslapen en rond kwart over 10 werd ik wakker, de zon piepte onder de luiken door.... John ontwaakte ook, nog ff liggen doezelen en toen eruit. John is broodjes en wat andere dingen gaan halen en ik heb koffie gezet en de tafel gedekt buiten.... op een gegeven moment begon t flink te donderen maar de lucht was zonnig blauw met wat wolkjes. Toen John terug kwam zei hij dat hij een flinke regenbui had gehad....hier niet, hier was alles droog....gelukkig maar.

We hebben zitten brunchen want t was al middag ondertussen...en verder blijven we vandaag lekker hier relaxen... ik ga me nu maar eens verdiepen in m'n reisgidsje wat we morgen kunnen gaan doen.

Rest vd dag geluierd aan t zwembad in t zonnetje... morgen geven ze onweer en kans op regen dus we wachten even af met wat we gaan doen.

Vanavond weer bij Platanos gaan eten en toch te voet gegaan... we hadden een kortere route gevonden. John heeft gyros op en ik een pork cutlet oftewel een karbonade vd grill.  Het was best druk en we zaten aan hetzelfde tafeltje als gisteren. Veel Nederlanders, Engelse en wat Duitsers.

Nu is t al weer kwart voor 12 dus zo ons bed maar eens opzoeken

Ps de foto's zijn vd mobiel of iPad omdat ik ze niet vanaf de camera hierop kan zetten..dus ze kunnen wat donker zijn of minder scherp

1. Carry Treffers:
    27 mei 2017
    Maar goed dat je een kortere route hebt gevonden te voet is wel fijn na het eten dan zakt het al wat.
    Hier zitten ook best veel beestjes, maar ja in een steltenberg bij de boer en aan het water, maar wel heel mooi. Het is vandaag 30 graden dus niet te ver fietsen en wat luieren.
  2. Astrid, Bart en de kids:
    27 mei 2017
    Wat goed om nu van jullie alle 4 te kunnen lezen hoe het met jullie gaat. Grappig zo. Lekker eten, mooi weer......dan is de vakantie al snel goed. Geniet er allemaal nog maar lekker van. Groetjes allemaal Astrid