Hongarije dag 8 en 9

18 augustus 2013 - Boedapest, Hongarije

zaterdag 17 augustus 2013

We werden laat wakker (11 uur) snel bed uit, gedoucht en broodjes gehaald. Op ons gemakje gegeten en daarna heb ik dit verslag van paar dagen bij zitten werken.

Aart ligt al met een dik boek aan t zwembad en john is aan t afwassen. Zometeen gaan wij ook lekker luieren met een boek, het is warm.

Vanavond gaan we de restjes op bbqen van donderdag dus we hoeven niet op pad.

De rest van de dag heerlijk geluierd aan t zwembad, wat gelezen, gezwommen en spelletje (triominos) gedaan daarna nog de bbq aangestoken. Op een gegeven moment was t om kwart over 5 nog 42 graden in de zon pffffff echt warm dus...het koelt alleen wel snel af savonds

Nu zitten we binnen en gaan we zo nog dat Triominos spel doen en dan denk ff voetbal kijken. Morgen niet al te laat op want om 11 uur gaan we Aart naar Boedapest brengen.

zondag 18 augustus 2013

Om half 10 ging de wekker, john als eerste eruit toen hij wegging ben ik eruit gegaan, beneden was het nog stil. Toen John weer terug kwam met de broodjes was ik ook net beneden en zat Aart in de douche, we moesten nog haasten want we hadden gezegd dat we om 11 uur zouden gaan rijden naar Boedapest, want t is zondag en je weet immers nooit.

Om 10 voor 11 zaten we pas te eten, maar t was kwart over 11 toen we dan weg konden rijden. het was al weer warm buiten. Onderweg nog gestopt om te tanken en voor een ijsje. We waren rond 2en op het vliegveld pfff wat een mensen zeg, het inchecken ging vlot maar daarna stond er een rij voor de douane die door de hele incheck ruimte liep, dus john en ik hebben geplast en zijn toen gegaan, want voor ons is t nog een flink stuk terug rijden.

Later kregen we van Aart een sms dat ze vertraging hadden om technische redenen ofzo...dus denk dat ie rond 5 uur pas de lucht in ging. Wij wilde eerst nog een stadje aandoen om te bekijken maar t was zo verrekte heet dat we er geen zin in hadden. Dus in Kaposvar nog naar de Tesco geweest alvast een ruitjesschriftje gekocht voor het triominos spel, helaas verkochten ze dit spel zelf niet. Nog wat andere dingen meegenomen ook voor onze hondjes een speeltje en toen door naar t blauwe dakje gereden, hier snel wat gegeten en om half 7 waren we thuis.

Om 7 uur klaar voor de tv om de nederlaag van feyenoord te zien, bah bah!!! daarna nog een filmpje gekeken "The big wedding" was een leuke film. Enne nu is het ondertussen weer kwart over 11 savonds, nog ff wat typen en misschien nog een potje 1000en tenminste als John de kaarten kan vinden.  (ja hij heeft ze gevonden hoor)

Morgen in ieder geval een zwembad dagje!!!!!

PS. helaas valt er weinig te melden van onze dagen hier in Hongarije, het is dan ook onze luierweek en daar genieten we van.

1. Astrid, Bart en de kids:
    19 augustus 2013
    Groot gelijk dat je lekker lui doet, daar is het vakantie voor. Geniet er maar lekker van.

Groetjes vanuit België
    Bart, Astrid, Myrtle en Yannic