Hongarije dag 10 en 11

20 augustus 2013 - Kaposvár, Hongarije

Maandag 19 augustus 2013

lekker lang uitgeslapen toen samen naar de lidl en spar geweest alvast wat wijn gekocht voor onze verjaardag. Na het ontbijt naar het zwembad gegaan en t was echt bloedheet, smiddags ging zelfs de thermometer af die had de 50 graden bereikt en wat bleek dat het ding in de zon stond en maar tot de 50 gr ging. Dus snel in de schaduw gezet en toen zakte hij weer terug naar begin 40.

Savonds zijn we in Kaposvar bij Corso gaan eten, smaakte echt lekker hadden een mixed grill voor 2 personen, alleen dit stadje is echt uitgestorven savonds, wel jammer. Daarna zijn we nog naar de Tesco gegaan, wat cd's gekocht en een nieuwe vuilnisbak voor in de keuken want we storen ons al jaren aan dat rotding van nu waar steeds de deksel vanaf valt als je m open doet. Weer in t huis aangekomen nog wat gecomputerd en toen begon t buiten keihard te waaien niet normaal, ff de was onder t afdak gezet en de overkapping van t zwembad vastgedaan. Tegen half 1 gingen we naar bed.

Dinsdag 20 augustus 2013

We werden gewekt met knallend onweer, maar geen regen, alleen gedonder echt keihard en waaien??? tegen half 11 uit bed gegaan, maar omdat er vandaag een feestdag is is alles gesloten. John wilde toch gaan kijken of er iets open was, maar helaas. Dus brood uit de vriezer gehaald en geroosterd met gekookt eitje, ook lekker!!!

het waait vrij hard buiten wel lekker na al die warme dagen, vandaag toch opruimen en schoonmaken, wassen enz....dus komt goed uit. Vanavond gaan we bij t blauwe dakje eten want die is wel open (hebben we express aan m gevraagd). Verder is de planning om morgen om 8 uur naar Fiss in Oostenrijk te rijden

1. Carry Treffers:
    20 augustus 2013
    Hoi vakantiegangers
    Het weer werk wel mee om te poetsen en te ruimen vandaag dus dat is al heel wat.
    Diana & Arjan zijn ook weer thuis, maar eerst nog even een 2de klapband gehad bij Moergestel en weer goed afgelopen, maar nu konden ze de A.N.W.B. bellen en nieuwe banden gehaald en toen het laatste stukje en s avonds zijn ze nog bij ons geweest.
    Een hele goede reis voor morgen naar Fiss.
    Liefs Pa & Ma.