Zondag 3 september 2023

3 september 2023 - Nardò, Italië

Vandaag hebben we een zwembad dag gehouden met 31 graden.  Na het ontbijt hebben we onze spullen verzameld en zijn we met 4en gaan liggen. Er was verder niemand dus konden we in de schaduw liggen. Er gingen weer gasten weg en er kwamen weer wat nieuwe aan.  De vrouwtjes die ‘s morgens het ontbijt klaar maken waren ook de schoonmaaksters van de kamers. John heeft de winst van Feyenoord zitten kijken op zijn tablet en later de F1 samen met Johan binnen in de hal waar een grote tv hangt, waar Max zijn 10e opeenvolgende overwinning heeft gehaald en dat in Italië. Manon en ik hebben het op  de telefoon gevolgd. Toen de mannen uitgekeken waren en naar buiten kwamen waren er meer mensen aan het zwembad komen liggen. Om een uur of 6 zijn we naar de kamers gegaan, ff een douche genomen en om kwart over 7 zijn we richting Copertino gereden. De TomTom stuurde ons weer van die rare weggetjes in, lijkt wel dat de vorige mensen hem expres op toeristische route hebben ingesteld  ofzo. Het is ook nog in  het Italiaans dus we verstaan er geen bal van. Maar we zijn er gekomen, bij de Pizza & grill house. We werden door allerlei ruimtes meegenomen en mochten buiten zitten het was een heerlijke temperatuur. Op de tafel stond ons tafelnummer ( 42) met aan de andere kant van het houten bordje een bel, als we daar op drukte kwamen ze aan je tafeltje de bestelling opnemen, was wel grappig. We hebben lekker gegeten en dat voor 76 euro. Met voorgerecht, hoofdgerecht en toetje na.

Nu is het 11 uur en zijn we weer op de kamer, morgen geven ze veel wind aan dus we gaan het zien. Op het programma staat dan Matera.

1. Carry Treffers:
    4 september 2023
    Ook fijn een dagje luieren aan het zwembad, dat hoort ook bij vakantie vieren.