Zondag 10 september 2023

10 september 2023 - Capo Vaticano, Italië

Om 9 uur zijn we gaan ontbijten. Ze hadden echt veel, de mannen hadden geluk met eieren, spek en worstjes. Toen we het op hadden zijn we terug naar de kamer gelopen. Het was al warm in de zon. Johan en Manon zijn al naar het zwembad gegaan wij hebben nog op ons terrasje gezeten. Op een gegeven moment zie ik een beest de hoek om komen, bleek het een mini varken te zijn hahaha. Keigrappig beestje.

Wij zijn  ook naar het zwembad gelopen. Hier hebben we de hele dag gelegen.

Er was nog een doopfeestje, er werd vanalles klaargezet bij het zwembad waar later de familie bijeen kwam. Het meisje werd op een tafel gezet naast een neptaart en werd zo gefotografeerd met steeds andere familieleden achter haar. De fotograaf maar roepen Gaia, Gaia …. Denk dat het meisje zo heette. Het feest werd boven in het restaurant voortgezet met muziek en zang wat over het zwembad galmde.

Om een uur of 5 zijn Johan en Manon naar de kamer gegaan en wij hebben nog ff bij t zwembad gelegen. Er lagen Duitsers naast ons dus John knoopte een gesprekje aan…Wij zijn ff later ook gegaan we moesten om half 7 eten, dus dat werd haasten. Toen we net gedoucht hadden stond Jo aan de deur dat het half 9 werd. Ze konden niet online reserveren dus bij de receptie gevraagd die hebben naar het restaurant gebeld en het kon pas om half 9. Het was maar 5 minuten lopen naar le Pietre Volte Het was leuk aangelegd. We hebben buiten gezeten in de tuin. Overal stonden leuke zitjes waar je wat kon drinken. Erg lekker gegeten, ikke pizza en John vlees met friet. Jo ook een pizza en Manon een kipburger met friet. Nog alle 4 een toetje en daarna zijn we terug gelopen. Nu nog ff videolanden en dan slapen.

1. Carry Treffers:
    11 september 2023
    Lekker geluierd na die lange reis van gisteren, dat is toch ook vakantie, veel plezier nog.