Woensdag 6 september 2023

6 september 2023 - Corsari, Lecce, Italië

Vandaag hebben we niks gedaan als geluierd. Ze hadden voor vanmiddag een fikse regenbui voorspeld, maar buiten wat druppels is het niet los gebarsten. We hebben aan het zwembad gelegen, binnen gezeten en weer bij t zwembad gelegen. Het was bewolkt maar een warme wind.

Vanavond zijn we in het plaatsje Santa Caterina gaan eten, een leuk dorpje aan zee met vele restaurants en terrasjes. Bij Meat ‘n Burger zijn we gaan zitten. Er werd gelijk prosecco voor ons ingeschonken. We kregen de menukaart en daarna werden er twee grote planken met giga lappen vlees neergezet. Voor als we met meerdere personen dat wilde. Nee dat wilde we niet. Johan en Manon gingen voor een hamburger. ik voor stukjes kip met kaas tomaten en rucola en John wilde wel vlees maar niet zo’n groot stuk, tja hij kon dan voor de entrecote kiezen. Het smaakte lekker. Ik heb nog een toetje op. Weer buiten nog stukje gelopen, Johan en Manon stukje verder. John wilde een schepijsje en dat heeft ie samen met Johan nog op. Toen zijn we op ons gemak naar de parkeerplaats gelopen. Eenmaal thuis kwam Manon erachter dat ze d’r jas vergeten was. John en Johan zijn weer teruggereden, half uurtje later waren  ze weer terug met de jas. Ze hadden m al achtergehouden bij het restaurant.

Het is al weer half 1 geweest tijd om te slapen.

1. Zus van Ierland:
    7 september 2023
    Een dagje niets doen is ook vakantie 🏝🏖
  2. Carry Treffers:
    7 september 2023
    Ook gezellig dat hoort ook bij vakantie..Zie wel weer wie de zwemmers zijn.