Oostenrijk Zondag 19 augustus 2018 Niederau

19 augustus 2018 - Niederau, Oostenrijk

Heerlijk geslapen, vannacht wel ff wakker geweest, T was benauwd op de kamer, helaas geen airco.

Toen ik Mn ogen opendeed was John al wakker, hij is eruit gegaan ook omdat de supermarkt maar tot half 11 open was.... toen John weg was ben ik er ook uitgekomen en heb de koffie aangezet. T was ff zoeken waar ze de besteklade verstopt hadden hahaha.... uiteindelijk gevonden, net als laatst in T zwarte woud ook zo goed verstopt. Logische plek maar toch kijk je eroverheen.

Net ontbeten op ons dooie gemakje... ondertussen ons Cok spel bijgewerkt.

Vandaag doen we rustig aan. Het weer is heerlijk, de zon schijnt en er staat een briesje.

We zijn smiddags met de auto een stukje gaan rijden, omdat we vlakbij Westendorf zitten waar we ooit al eerder geweest zijn 29 ( ik) en  20 jaar ( met Robin en Sylvia)  geleden, was T wel weer leuk om eens te kijken of de beide hotels/pensions er nog zaten.

Op het terras bij Elisabeth een koffie met gebak genomen. Het was warm de auto gaf 28 graden aan. Veel mensen aan T wandelen en fietsen.

Na een tijdje weer via een andere route teruggereden naar Niederau. We hadden nog een half uurtje voor de BBQ zou beginnen. Ff rustig gezeten binnen en toen naar hiernaast gelopen. Buiten was er mooi een tafeltje voor ons gereserveerd. Er kwamen nog wat mensen, denk met zo’n 25 man die voor de BBQ kwamen. Dit was gewoon op T terras aan de straatkant, iedereen die langskwam liep dan ook de heerlijke geuren op te snuiven. We kregen een bord met daarop vanalles aan vlees. Speklap, worst, hamburger, saté, sparrib, varkenslapje, biefstuk en gepofte aardappels. Binnen in de après ski bar stond een koud buffet en sausjes waar we van konden nemen.

Als we daarna nog vlees lustte dan kon je dat vragen en ging Gé dat voor ons klaarmaken. Het smaakte heerlijk, sommige mensen die langskwamen en T bord zagen met BBQ bleven ook mee eten.

Als toetje hebben we nog een ijsje genomen, schepijs, denk dat ze rond de 20 smaken hadden. Ik had yoghurt John iets van hazelnoot en pannacotta.

Daarna naar ons appartement en lekker neergeploft.....eens kijken wat we morgen kunnen gaan doen.

1. Arjan & Diana:
    19 augustus 2018
    👍🏻👍🏻😘😘
  2. Don:
    20 augustus 2018
    Ja, zo kom je de dag wel door, geniet er van!
  3. Carry Treffers:
    20 augustus 2018
    Dat was weer een heel mooi dagje geniet ze .
  4. Astrid, Bart en de kids:
    20 augustus 2018
    Mmmmm ziet er goed uit zeg. Temperatuur is ook aan de goede kant. Genieten maar 😙😙