Oostenrijk vrijdag 24 augustus 2018 Niederau

24 augustus 2018 - Niederau, Oostenrijk

Ons laatste dagje alweer in Oostenrijk. Na ons ontbijt zaten we te dubben wat we zouden gaan doen. We zijn met de kabelbaan (Bergbahn Markbachjoch) die tegenover ons app ligt naar boven gegaan. Voor ons gratis met de Wildschönau pas. Het is droog dus de regen die ze de hele dag voorspelt hadden is niet hier gevallen tot nu toe, alleen gisteravond. Ik las op internet dat het noodweer in Saalbach is geweest met modderstromen. Hier gelukkig niet.

De  temperatuur is goed, geen zuchtje wind, boven op 1476 m hoogte ook niet. we hebben wat rond gelopen, de geitjes gevoerd, nog een likkende koe ( schoen van John) vastgelegd op foto.... het uitzicht had ook wel iets met de wolken.

Nog bij de paragliders staan kijken, mooi om te zien hoe ze de berg afgaan.

Weer beneden aangekomen wilde we eerst naar Ebbs rijden hier was een raritaeten zoo. Maar omdat we tussen 4 en 6 kunnen uitchecken i.p.v. morgenvroeg hebben we besloten om op ons terras te gaan zitten. De zon kwam ook nog ff kijken. Glas drinken, zak chips, goed te doen zo..... morgenvroeg willen we op tijd vertrekken en onze reis vervolgen naar Hongarije waar we nog bijna 2 weken gaan genieten van de zon.... het weekend geven ze daar wat minder weer aan en regen daarna schiet het weer omhoog naar de 30 graden, dus hopelijk blijft het zo....

Straks nog hapje eten hier en spullen alvast inpakken en op tijd richting bed.

1. Carry Treffers:
    25 augustus 2018
    Zo ook weer een mooie dag en ik hoop dat jullie reis naar Hongarije ook goed verloopt en daar lekker luieren aan het zwembad .
  2. Arjan & Diana:
    25 augustus 2018
    Nou heerlijke week gehad in Oostenrijk!! Een hele goede en veilige reis naar Hongarije en dan daar weer genieten, top. Liefs ❤️❤️ Diana
  3. Mirjam:
    26 augustus 2018