Oostenrijk zaterdag 19 augustus 2017

19 augustus 2017 - Attendorf, Oostenrijk

Ik was al om 4 uur wakker, maar ben na een uur toch weer in slaap gevallen en rond kwart over 6 begonnen de buren met meubels te schuiven, achteraf denk ik dat t de weinstube was en dat ze daar in t restaurant schoongemaakt hebben ofzo, want dat grensde aan ons slaapgedeelte.

We zijn rond kwart over 8 gaan ontbijten. Er was nog niemand en we mochten kiezen waar we wilde gaan zitten. Rond een uur of 9 zaten we vol en is John de auto gaan halen, al de spullen er weer in en off we go.... richting Attendorf nabij Graz in Oostenrijk.

Het was een kleine 600km rijden... onderweg heel veel regen gehad, vele bladeren en takken op de weg, wel aan de kant maar toch, het schijnt hier vannacht aardig tekeer zijn gegaan wat we op t nieuws lazen. Toen we bij Graz waren moesten we er in Graz noord af en de route ging slingerend door een mooi landschap richting landvilla Pia waar we de komende nachten verblijven. Hier hebben we een appartement. Het adres klopte niet met de TomTom dus stonden we heel ergens anders, maar na wat gepuzzel zijn we er toch gekomen. We konden zelf al naar binnen want ze had de toegangscode van de deur gegeven. Toen we bezig waren met uitladen kwam de eigenaresse er aan en legde t 1 en ander uit. Ze had een feestje beneden met familie, dus ze had weinig tijd maar kwam ons nog wel een stuk taart brengen. Het weer was nog steeds slecht en we hadden geen zin meer om op zoek te gaan naar een restaurant dus heb ik macaroni gemaakt met de lekkere oude kaas die we mee hebben genomen. De rest vd avond wat ge-internet, tv gekeken en niet al te laat naar bed gegaan.

1. Astrid, Bart en de kids:
    20 augustus 2017
    Ziet er allemaal heel goed uit. Nu het zonnetje nog en dan komt het helemaal goed. Veel plezier Groetjes van de Belgen
  2. Carry Treffers:
    20 augustus 2017
    Hopelijk wordt het snel mooi weer en macaroni met oude kaas smaakt ook lekker.
  3. Mirjam:
    Zonnetje is er weer!!
  4. Arjan & Diana:
    21 augustus 2017
    mooi dat het zonnetje komt, aankomende week beter weer dus komt goed!! GENIETEN!!