Duitsland Vrijdag 18 augustus 2017

18 augustus 2017 - Rothenburg ob der Tauber, Duitsland

Vanmorgen om 9 uur vertrokken. Onze eerste overnachting is in Rothenburg Ob der Tauber in Duitsland. Hier waren we rond kwart over 4. Na paar keer gestopt te hebben en wat file die we hadden. We zitten in gästehaus Klosterscheune een  leuk appartement (5) van alle gemakken voorzien, jammer dat t maar voor 1 nacht is.

Nadat de auto leeggehaald was en John m op een parkeerplaats had gezet, wilde we t plaatsje gaan bekijken, maar laat t nu ineens gaan hagelen keihard.... de stenen knalde op de auto die hier in de straat stonden dus hopelijk geen schade. Dus helaas geen bezichtiging van t dorpje, misschien morgen nog voordat we naar Oostenrijk rijden.

En anders komen we nog een keer terug maar dan voor wat langere tijd.

In het naastgelegen Altfrankische Weinstube ( wat hier bij hoorde) zijn we gaan eten, wel zo makkelijk en we hoefde niet ver door dit slechte weer heen te gaan. Was een leuke tent waar we heerlijk gegeten hebben, beide een gegrilde beef met groente,  aardappeltjes en apart een salade en nog een koffie na. Gelijk voor morgenvroeg het ontbijt ook besproken. Daarna weer door de miezerige regen terug naar t huisje. Hier een regendouche genomen haha... en wat relaxen en op tijd naar bed.

1. Don:
    20 augustus 2017
    Dat ziet er om te beginnen al erg goed uit, geniet zoveel mogelijk!
  2. Carry Treffers:
    20 augustus 2017
    Ziet re goed uit, jammer van het weer.
  3. Arjan & Diana:
    21 augustus 2017
    Wauw dat ziet er echt goed uit, idd jammer dat je daar maar 1 nachtje gebleven bent. Super fijne vakantie verder!!