Mallorca 30 mei 2014

30 mei 2014 - Ariany, Spanje

Zo weer een verslagje van ons komende week tenminste als we de zin hebben om wat te typen :).

Vannacht om kwart over 2 ging de wekker, hadden amper een oog dichtgedaan. Tegen 3en naar Schiphol gereden wat een genot dat er bijna niks op de weg is op dat tijdstip. Bij lang parkeren auto weggezet (302). De bus stond al klaar en bracht ons naar de vertrekhal. We hadden thuis al ingechekt (altijd handig) dus we hoefde alleen de koffer nog af te geven en klaar was Kees in dit geval Johnny

Het beveiligingspoortje piepte weer eens bij mij, gelukkig hebben ze t niet gevonden hahaha, (zou niet weten wat maar goed)

De tijd ging snel het was al half 5 en om 5.25 uur moesten we gaan boarden, maar een bakkie koffie kon er nog wel vanaf, dat smaakte goed zo vroeg op de morgen moeten toch een beetje wakker blijven. na de koffie zijn we gaan lopen want we moesten helemaal naar gate D85 een pokke eind weg, ondertussen de toilet nog aangedaan. Bij de gate aangekomen werd er net omgeroepen dat we konden inchecken dus gelijk maar in de rij gaan staan en ff later t vliegtuig in. Vliegtijd 2 uur en 3 minuten werd er gezegd, dat is weinig!! tegen half 7 gingen we de lucht in na 20 minuten getaxied te hebben. de vlucht ging heel snel eigenlijk voor we t wisten stonden we al weer op de grond maar dan wel op Mallorca. Koffer was er ook zo maar toen, de huurauto, jeetje mina wat traag ging dat pfffffff hebben toch bijna 2 uur staan wachten voordat we onze sleutel hadden zeg.... Nog nooit meegemaakt dit, vraag me af hoe dat gaat in het hoogseizoen, eigenlijk wil ik t niet eens weten.

Afijn we hebben een bijna nieuwe zwarte Seat Ibiza (staat pas 665 km op de teller).

Ff rondje eromheen gelopen of er geen schade aan was en hoppa richting ons hotelletje in Ariany. Was heel makkelijk te vinden. Man van het hotel heette ons welkom en we kregen kamernr 10. Ziet er allemaal netjes uit, spullen uit de auto gehaald  en ff rondje gelopen, het is niet zo groot dus snel gezien.

Bij de supermarkt in het dorpje wat drinken en chips gehaald en buiten bij t hotel ff gezeten en wat gedronken en gegeten.

Daarna de auto gepakt en wat gaan rijden richting de kust. We wilde naar Cala D'or, maar johnny kreeg t een beetje zwaar tijdens het autorijden dus leek t me verstandig een plaatsje dichterbij te nemen, voordat we ergens in de diepe greppel zouden belanden.

In het bejaardendorpje Portocolom aan de zee zijn we neergestreken, bejaarden omdat er veel duitse grijsaards op sandalen rondliepen haha, maar jongere hebben we ook wel gezien alhoewel we zelf niet onder jongere of bejaarden vallen. Eerst ff op een bankje gezeten genieten van het zonnetje met zicht op een haventje, daarna wat rondgelopen en ergens op een terrasje neergestreken waar we alvast wat gegeten hebben, we zullen er vanavond op tijd inliggen dus beter alvast maar wat te eten. John had dadels met spek en lasagne en ik een 4 kazenpizza. Het smaakte goed en t was zo lekker bankhangen daar dat we wel lekker zaten...... na een tijdje toch maar gaan rijden richting hotel. Hier aangekomen op bed neergeploft en om de beurt ff een douche genomen. Al met al zijn we al zijn we al 17 uur wakker en we zijn doodop dus denk dalijk maar gaan slapen en dan kunnen we er morgen weer tegenaan. Nog geen idee wat we gaan doen. Eerst krijgen we bezoek van ene Christina die ons wegwijs gaat maken....nou ja we zien wel wat ze te melden heeft.

doeiii

1. Arjan & Diana:
    30 mei 2014
    Nou het ziet er allemaal super lekker en mooi uit.
    Geniet er saampjes maar heerlijk van.
    Liefs van ons xxx
  2. Aart:
    Ik zie weer veel eten
  3. Astrid, Bart en de kids:
    30 mei 2014
    Mmmmmmmmmm dat ziet er weer goed uit allemaal. Krijg zelf ook meteen zin in de vakantie naar Spanje. Heel veel plezier daar. Geniet er maar lekker van.
    Groetjes vanuit d'n Belgique xxx
  4. Patrick en Monique Pruijssers:
    31 mei 2014
    Gezellig luitjes, geniet van elkaar en jullie vakantie!
  5. Carry Treffers:
    31 mei 2014
    Hoi vakantiegangers, dat ziet er prima uit geniet ervan.
    Dat jullie daar allemaal van die grijze Duitsers zien, dat komt natuurlijk , omdat die grijze Nederlanders in Duitsland gaan fietsen en dan gaan zij weer ergens anders heen. We hebben het er weer prima naar ons zin gehad.
    Liefs Pa en Ma.