10-10-2012 woensdag

10 oktober 2012 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Om half 10 zijn de mannen de auto verder leeg gaan halen omdat deze om half 12 weer ingeleverd moet worden, vantevoren nog weeste ontbijten in de pizzatent van gisteravond .

Daarna zijn de mannen met de auto naar het vliegveld gegaan, eerst het verkeerde vliegveld....er zijn er 3 hier...uiteindelijk toch bij de juiste terecht gekomen.. om half 1 waren ze terug. We hebben 2710 mijl gereden 4361,3 km een flinke afstand dus. Verder geen problemen met het inleveren het was zo gepiept zei John..

De temperatuur is warm, maar het is bewolkt met af en toe zon, we hebben besloten om naar t zwembad te gaan want de weersvoorspellingen van de komende dagen belooft niet veel goeds. het was er niet druk (gelukkig). Het zwembad is ook niet heel groot, maar ruimte zat. We hebben wat liggen lezen en doezelen totdat er druppels begonnen te vallen, bah zeg dat hadden we niet besteld, net als andere mensen maar naar binnen gegaan. Even naar de kamer om te verkleden zodat we elkaar weer beneden zouden treffen in de hal...we zijn naar het MGM hotel tegenover gelopen, wat groot is dit zeg, t grootste van LV. We hebben hier binnen een heel eind moeten lopen naar de monorail die van hieruit vertrok naar andere hotels, maar toen we daar aankwamen kostte t een dollar of 5 voor enkele rit...dus dat hebben we niet gedaan en daar kwam ook nog eens bij dat dat treintje achter langs de hotels ging ipv voor...dus weer helemaal teruggelopen, pfffffff

Daarna naar ons naastgelegen hotel Excalibur, wat in de stijl van Lancelot is, wat middeleeuwsachtig daar op een treintje gestapt naar Mandalay Bay en het Luxor, Luxor zag er van binnen ook mooi uit, maar wel raar als je binnen staat lijkt dat de piramde hol is terwijl je toch de raampjes van de hotelkamers ziet...ondertussen begon t al weer wat te schemeren en hebben we de mooie zonsondergang gezien...

Terug naar de kamer en een tijd afgesproken dat we de andere kant van de strip op zouden gaan...naast ons hotel ligt het Monte Carlo, ook mooi met witte beelden, aan de overkant vele neon dingen grote m&m's shop en een supergrote colafles die flikkert in het donker.

Ieder kwartier is de fonteinshow van het Bellagio hotel, die hebben we staan kijken, het begon weer wat te druppelen...om 10 uur zou de piratenshow bij het Treasure Island hotel zijn, maar we moesten nog eten en een restaurant zouden we niet halen qua tijd dus maar naar de MAC, de straat overgestoken via een voetgangersbrug (die liggen hier verschillende)

snel een hap naar binnen en toen op naar het Treasure island, dit was best een aardig eindje tippelen...daar aangekomen begon het net en het was keidruk zeg...maar goed we konden nog wel wat zien tot het ineens harder begon te regenen en er ook gedonder en geflits kwam...werd er omgeroepen dat de show gestaakt werd vanwege het slechte weer, ja lekker zeg....iedereen droop af en wij ook.

Aan de overkant lag het Venetian hotel, super mooi ook, zeker van binnen je kunt er zelfs in een gondel varen (binnen en buiten) mooie winkels en uiteraard een groot casino, die we helemaal gehad hebben omdat we naar het shopping gedeelte wilde en we t gevoel hadden gewoon een rondje te hebben moeten lopen door t casino om er te kunnen komen...we hebben gewoon netjes de bordjes gevolgd. Lopen we daar zien we een soort van expositie van mooie foto's van ene Peter Lik (ja die naam doet t m he??) dus wij lopen te kijken super mooi allemaal zie ik ineens een vrouwtje voorbij lopen en ik denk die ken ik....Anita uit goede tijden...dus ik Diana meegenomen en laten zien en die zei ook ja dat is ze....toen Arjan erbij gehaald en die bevestigde t ook...toen hoorde we ze tegen een stel zeggen ask for Sabine.... ik zei ja Sabine Koning zó heet ze...dus toen ze langs ons liep vroeg Diana ben jij Sabine?? ja zei ze en vroeg of we hier op vakantie waren etc...kort gesprekje maar wel leuk!! Komen we geen 1 amerikaanse bekendheid tegen maar een Nederlandse ex soap ster.

Ondertussen was het droog en konden we richting hotel gaan, onze voeten deden zeer hebben aardig wat gelopen....maar omdat ze hier niet zo berekend zijn op nat weer waren vele stoepen onder gelopen...bij een steigerwand waar je onderdoor moest lopen, hebben we zelfs op de stangen van de steiger moeten schuiffelen omdat we anders tot onze enkels in t water stonden...dus wat je soms wel eens ziet met 2 touwen over een rivier, zo deden wij dat met de stangen van een steiger....ach had ook wel iets....t begon daarna ook weer te regenen en zijn we bij Harrahs binnen gegaan en ff bij t gokken gekeken...toen t weer droog was naar buiten, voeten deden steeds zeerder dus t liefst zo snel mogelijk naar ons eigen hotel....het laatste stuk begon t weer te regenen en t lopen ging ook al niet snel meer, sopte gewoon in mn schoenen bah zeg!!!. Nog onderweg in een winkelcentrum gescholen voor de regen, toen t wat minder was weer snel verder gegaan...

Eindelijk was het het New York hotel in zicht, snel naar binnen en neerploffen op de eerste de beste stoel, bij de wc's...na de plas t casino in en daar zitten spelen of gokken net hoe je t noemen wil aan een kast....met 20 dollar heb ik lang kunnen spelen uiteindelijk niks gewonnen...om half 3 gingen we bekaf naar onze kamers en om half 4 gingen we slapen, Diana en Arjan zelfs pas om half 5....

1. Janine:
    Waar blijven de foto's? Xx
  2. Patrick en Monique Pruijssers:
    12 oktober 2012
    Hee luitjes, het was een genot om jullie reisverhalen te lezen! Geniet nog een paar daagjes van Vegas en probeer nog ff de vakantiekosten terug te winnen. Alvast een goeie en veilige terugreis en tot ziens in Nederland. gr, Pat en Mo.
  3. Pa/ma gijsbers:
    12 oktober 2012
    hamllo luitjes wij hebben genoten van jullie reisverhalen en een beetje mee beleefd bedankt hiervoor. laat nog even jullie vlucht gegevens doorsturen. goede reis terug zal blij wezen als jullie weer heelhuids op de hollandse bodem zijn !!!!!!!!!!!!!! gr. pa/ma
  4. Angela en henny:
    12 oktober 2012
    Hey vakantie vangers echt weer heel leuk om te lezen wat jullie allemaal meemaken supervakantie voor nu geniet nog even en voor straks een hele goede terugvlucht veel liefs wijxxx
  5. Carry Treffers:
    Hallo vakantiegangers
    Jammer dat het zo regende,maar morgen misschien beter, geniet nog maar een paar dagen.Alvast een goede en veilige terug reis en blij als jullie weer thuis zijn. Hier is alles goed.
    Liefs pa en ma.
  6. Nicole en John:
    Hi lieverds,

Ongelofelijk wat jullie zien en meemaken! Daarom zijn we zo benieuwd naar de foto's en belevenissen.
    Hopelijk wordt het weer in Las Vegas wel beter dan het nu is, zodat jullie heerlijk kunnen bijkomen van de afgelopen tijd. De route 66 kaart kwam 2 dagen geleden aan, leuke verassing, bedankt lieve mensen! Veel groetjes vanuit Drunen naar jullie in Las Vegas en een warme kus, Nicole en John
  7. Zus:
    12 oktober 2012
    Nog een laatste berichtje van ons. Een paar daagjes nog en dan weer in ons kikkerlandje . We zullen blij zijn als jullie weer veilig thuis zijn. Een hele goede thuisreis en spoedig tot weerziens. xxx pa en ma
  8. Henriëtte Snijders:
    hoi allemaal

nog een paar fijne dagen en gezellig al die verhalen
    te lezen.Jullie hebben veel gezien.

goede thuis reis

gr Henriette
  9. Pa/ma gijsbers:
    12 oktober 2012
    wij gaan zaterdag met nicole en john naar daan toe . verders wensen wij jullie goede vlucht en gezond thuis !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! XXXXXXXXXXXXXX