woensdag 14 september 2022

14 september 2022 - Carovigno, Italië

Om half 10 zijn we op ons gemakje gaan ontbijten. We hebben vandaag een  relaxdag  ingepland. Manon heeft eerst online kaartjes geregeld voor de grotten morgen om 1 uur. We hadden het gisteren al geprobeerd maar het lukte steeds niet. Nu wel, wij blij.

De vrouwen zijn aan het zwembad gaan liggen de mannen gingen op zoek naar muggenspul want Johan en Manon zijn al lek gestoken. John heeft ook al wat rode plakkaten, ik moet het afkloppen op een paar na heb ik bijna niks.

De 2 mannen die gisteravond gekomen waren lagen ook aan het zwembad. Die ene vroeg waar we vandaan kwamen omdat hij een Brabants accent hoorde…. Hij kwam uit Roosendaal die andere man uit Utrecht, ze waren beide fotograaf en hier om 2 bruiloften vast te leggen… wat vervelend. Na een tijdje gingen ze weg en hadden we het hele zwembad voor onszelf. Tijd later kwamen onze mannen terug met wat eten drinken en muggenspul en ze hadden de auto een wasbeurt gegeven want die zag grijs van het stof.

De rest van de dag hebben we hier geluierd.

Om uur of 6 begon de zon al te zakken dus de muggen kwamen weer tevoorschijn.

We hebben de spullen gepakt en zijn binnen in de bank gaan zitten, chipje erbij en wat gelezen.

Eens kijken waar we vanavond gaan eten.

We zijn bij hetzelfde tentje geweest als 2 dagen geleden. Manon en ik hebben een salade op, John vlees en Johan een pasta. Allemaal nog een toetje 2x cheesecake,

1x Panna cotta en 1x tiramisu.

Nu uitbuiken en dan naar bed

1. Arjan & Diana:
    15 september 2022
    Heerlijk zo’n relaxed daggie er tussen, doen jullie goed. Voor vandaag veel plezier bij de grotten. Liefs Arjan & Diana
  2. Jo:
    15 september 2022
    Lekker zwembad zeg! Bommetje!!!!!!
  3. Carry Treffers:
    15 september 2022
    Fijn hoor zo'n dagje luieren en even aan het zwembad genieten. Liefs pa &ma.
  4. Zus van Ierland:
    15 september 2022
    Lekker gerelexed en vandaag met een schone auto naar de grotten. Haha
    Ben benieuwd naar de foto’s daarvan maar da zien wij morgen weer.
    Groetjes 😜😎😘