zondag 12 augustus 2007

12 augustus 2007 - Jerez de la Frontera, Spanje

Eten  en drinken euro 28,70

Vandaag een lekker luierdagje gehouden, uitgeslapen tot kwart voor 10 daarna heerlijk ontbeten, dit was zeer goed hiero, daarna naar t zwembad gegaan. Hier hebben we tot een uur of 7 gelegen….daarna in de bar nog wat gedronken en toen naar boven en gedoucht.

Rond een uur of 10 richting het centrum….we zijn bij  restaurant Tio Pepe neergestreken, heb nog naar huis gebeld…….hier hadden we weer zo’n vliegende ober….duurde allemaal zo lang en toen we eindelijk ons eten kregen  was t al half koud…van die slappe dunne friet die nog half rauw was…t vlees was lekker maar dan had je er ook alles mee gezegd. We hebben geen toetje meer genomen. Dit zou ook weer een half  uur hebben geduurd. Dus de rekening gevraagd t duurde nog eens 20 minuten voordat ie eindelijk met de rekening kwam tsssssss..we hadden t onderhand wel gehad. Op naar huis nog langs de pizzahut gelopen maar die ging sluiten en we zagen geen pizzapunten dus maar doorgelopen….waren rond half 1 in t hotel hier snel beneden geplast moest zo nodig en nog een reepje chocolade uit de automaat gehaald…op de kamer mn boek uitgelezen en John lag al te slapen het was tegen half 2 dat t licht uitging.