Oostenrijk Zaterdag 18 augustus 2018 Niederau

18 augustus 2018 - Niederau, Oostenrijk

Half 7 vertrokken naar Niederau in Oostenrijk. Het is ongeveer 903 km rijden, hopelijk gaat de reis soepeltjes. Eerst nog even tanken in Kaatsheuvel.

Update: 13.33 uur net gestopt en een curryworst naar binnen gewerkt. Het is nog 314 km rijden. T is nu wel druk aan het worden op de weg. We hebben 1 file kunnen omzeilen althans miepie stuurde ons de snelweg af en verder nog niet stil gestaan alleen wat langzaam gereden bij wegwerkzaamheden. Temperatuur nu 30,5 graden.

De reis is verder prima verlopen geen file verder gehad...nog een keer gestopt om wat te drinken en ik denk dat we rond half 5 in het plaatsje waren, er was in omleiding in Wörgl dus ff puzzelen, maar het is goed gekomen. In het plaatsje aangekomen moesten we de sleutel in een ander complex ( Residenz Drachenstein) ophalen maar de miep kende het huisnummer niet dus waren we aan T zoeken en zagen niks. De auto wel vast neergezet bij ons complex ( app. Kristall plaza) en toen in het restaurant gevraagd waar we moesten zijn.

De aardige vrouw liep mee naar buiten en wees een eindje verder het gebouw aan, we zijn er heen gelopen. Er waren nog mensen voor ons aan T inchecken. De eigenaar Gé kwam langs en vroeg of we wat te drinken wilde, nou daar hadden we wel zin in. Het was hier ook warm 27 gr.... hij zei nog dat de weersvoorspelling van internet niet klopte, het was hier ook goed warm geweest met meestal snachts een buitje. En wij maar denken dat T heel de week ging regenen en onweren....Zijn vrouw Jolanda checkte ons in en gaf een stapel folders mee met wat er in de omgeving te doen is en nog 2 pasjes voor gratis uitstapjes en gondels.

Gé bracht ons met de auto terug naar het appartement en wij hadden kamer top 2. Begane grond met terras. Het zag er mooi uit met alles erop en eraan. Hij liet ons alles zien en ging toen weer.

We hebben de auto uitgeladen en zijn op de bank neergeploft, rond half 8 zijn we  gaan eten in het naastgelegen restaurant Glennies. Echt honger had ik niet maar heb een zalmmoot op en John een schnitzel, en nog een koffie na . Morgen is er een BBQ en we hebben ons aangemeld om mee te doen. Dus ben benieuwd!

Denk dat we niet al te laat naar bed zullen gaan, zijn beide gaar.

1. Arjan & Diana:
    19 augustus 2018
    Ziet er goed uit die zalm hmmmmm. En nu genieten samen ❤️❤️
  2. Don:
    19 augustus 2018
    Zo, en nu kan de vakantie echt beginnen. Erg mooi appartement overigens.
  3. Carry Treffers:
    19 augustus 2018
    Ziet er lekker uit die zalm jammie . Geniet van jullie vakantie .