Hongarije 22 augustus tot met 1 september 2017

1 september 2017 - Mozsgó, Hongarije

Zo ff update van ons Hongarije verblijf..... het weer was zo warm sommige dagen 40 graden dat we niks gedaan hebben als uitgeslapen, geluierd en gegeten..

Vrijdags zijn Claudia en Leon een paar uurtjes langs geweest en zaterdags Joop en Thea en savonds wandelde ineens Manon en Bianca de dam op...een verrassing voor hun ouders die van niks wisten...dus daar ging ons kaartavondje hahaha.... dit was ook gezellig hoor....die nacht om 4 uur werden we gewekt door ons bed dat inzakte, bam daar lagen we op de grond.... eerst nog verdwaasd van wat gebeurd er? Oh we liggen wat lager als anders haha nou dus eruit gekropen en gekeken, maar de ijzeren standaard die onder de lattenbodems lag was neergevallen de schroeven lagen hier en daar...dus matras eruit gesleept en op de overloop gelegd, veel koeler hier ook want t was erg benauwd op de slaapkamer na die hete dagen. Dus de rest van de tijd hebben we hier gelegen.

Volgende ochtend heeft John t bed weer gemaakt.

Verder hebben we onze laatste middag/avond bij Joop en Thea doorgebracht, ze had ons eerder in de week bericht of we dan kwamen Bbqen, wat bleek  zij waren 50 jaar getrouwd wat we dus van Facebook moesten lezen.... hier niet al te laat weggegaan want de volgende dag moesten we weer op tijd weg.... nog een roedel herten gezien en wat vosjes...

En dit was ons verblijf in Hongarije.

1. Arjan & Diana:
    4 september 2017
    Schrijf nou niet dat het zo heet is daar, dan wil Arjan echt nooit mee!! . Zo te lezen hebben jullie het heerlijk en relaxt gehad. Lekker genieten!!
  2. Mirjam:
    4 september 2017
    Gewoon dit niet laten lezen!!! Maar we hebben een zwembad kan ie altijd afkoelen ;)