Donderdag 4 september 2025
4 september 2025 - Cala de Sant Vicent, Spanje
Vandaag zijn we met de auto op pad geweest, na het ontbijt zijn we richting Pou des Lleó gereden op de kaart stond een mooi uitzichtpunt en een toren. Daar aangekomen zagen we een baaitje, maar het strand ontbrak hier lag een smurrie aan snippers van een soort bladeren uit de zee.
Er liep nog een onverhard pad omhoog waar we naar dat uitzichtpunt reden, maar helaas was dit een hobbelig weggetje, waar de weg steil omhoog ging is Arjan naar boven gelopen voor een foto van de toren.
De auto was ondertussen weer gedraaid en Arjan stapte weer in en zijn we teruggereden over de hobbel zandweg.
De volgende stop was Cala Sant Vicent, hier aangekomen zagen we geen parkeerplek en na wat rondgereden te hebben hadden we dan toch een plekje gespot. Voor Diana was dit bekend terrein en riep ineens heel blij dat hier The boat house zat een restaurantje waar ze altijd met d’r vriendinnen gaat eten nadat ze hier een dagje aan t strand hebben doorgebracht. Het strand zag er mooi uit en de zee kleurde verschillende kleuren blauw.
We hebben wat rondgelopen en wat gedronken met een klein hapje bij Restaurante Playa San Vicente. Wederom Diana blij want de ober of misschien wel de eigenaar die zij herkende liep te bedienen en hielp ons. Er werd door John een foto van hen met die man gemaakt.
Op weg naar de auto voor het volgende plaatsje hebben we gereserveerd voor het avondeten bij The Boat House. Hier stond Diana zelfs in de computer toen ze haar foonnummer moest opgeven hahaha moet niet gekker worden.
De mannen zijn de auto gaan halen deze stond hoger gelegen, het was 31 graden dus wij bleven wachten in de schaduw tot ze beneden waren.
De landkaart erbij gepakt en de route richting Portinatx genomen, dit ligt in het noorden, we kwamen uit bij een strandje, heeej zegt Diana weer, hier liggen we (met dr Dinnies) altijd op “ons privé” strandje Nu was het duidelijk drukker. We zijn aan de andere kant een kijkje gaan nemen, over de rotsblokken had je een mooi uitzicht op zee.
We hebben nog naar het centrum gezocht maar dit was niet veel soeps in een zucht waren we erdoorheen gereden. Op de kaart was er weer een uitzichtpunt, maar die konden we niet echt vinden, wel een restaurantje waarvan we dachten dat het daar was. De auto ergens neergeplant en naar beneden lopen, daar was achteraf ook nog een plekje voor de auto, maar goed we hadden al besloten dat John gewoon de auto ging halen en ons beneden zou oppikken.
We hebben hier een tijdje gezeten en wat gedronken het was ook zo warm dat we ff moesten bijkomen.
Om een uur of 5 zijn we weer richting Cala Sant Vicent gereden, we waren wel een uur te vroeg voor The Boat House, maar dat was geen probleem.
We hebben hier toch lekker gegeten, echt heerlijk. de mannen en ik hadden een biefstuk en Diana nam een salade en vantevoren hadden we samen brood met aioli.








Weer gearriveerd bij ons huisje hebben Diana en ik nog een poging gewaagd om de Bondgenoten terug te kijken en na een paar x moeilijk doen is het toch gelukt, de mannen lagen in het zwembad.
We hebben nog een potje hitster gespeeld, leuk spelletje…
Het is half 12 en Diana is al naar bed en wij zitten nog buiten maar gaan ook zo.
Foto’s
6 Reacties
-
Diana:5 september 2025❤️❤️
-
Carry:5 september 2025Zo dat was weer een mooie dag voor jullie en voor Diana ook nog wat punten van herkenning waar ze met haar vriendinnen is geweest. Mooie foto's , kunnen we hier ook van genieten.
-
Don:5 september 2025Super dagje weer volgens mij!😘
-
Mirjam en john:5 september 2025Ja was een leuke dag
-
Jo:5 september 2025Ik zie allemaal heerlijk eten en zeer mooie blauwe zeeën. Superrrrr!!!!
-
Frank:5 september 2025Mooie foto’s en volgens mij ook regelmatig lekker gegeten. Veel plezier verder van Zus en mij.






















