maandag 20 augustus 2007

20 augustus 2007 - El Campello, Spanje

Slecht geslapen, hard bed/bank en hartstikke warm op de kamer maar dat went wel.

Vanmorgen met zn allen ontbeten, met zn 8en aan de grote houten tafel op de veranda. Gezellig!!! Daarna zijn Marc, Jenny John en ik naar de Carrefour gereden dit was eigenlijk hetzelfde als de Metro in Hongarije ook qua inrichting. We hebben natuurlijk weer cd’s gekocht (David Bisbal, Los Sabadenos, SMS, Michael Jackson) en veel water aangezien we dit nu makkelijk met de auto kunnen meenemen en nog andere etenswaren. S’middags zijn we nog naar de begraafplaats gelopen dit is heel apart de graven staan hier in een soort van huisjes. Hele families bij elkaar met foto’s enz.

Verder hebben we bij het huis geluierd en tegen een uur of 5 zijn we met het treintje wat vlak achter het huis komt naar Alicante gereden.  Dit duurde ongeveer een half uur. In Alicante hebben we wat rondgelopen wat leuke foto’s gemaakt en nog op een terrasje gezeten wat best duur was (24 euro voor 3 bier, 2 fris en 3 cappuccino). De mannen zijn met de kids bij de treinen gaan kijken de vrouwen zijn ff gaan shoppen, al hebben we niks gekocht. Bij het strand waar de kids op t springkussen zaten hebben we elkaar weer getroffen. Marc is met Dion en Sterre doorgelopen naar de Mac en wij hebben wat kraampjes bekeken want Jenny moest nog wat waaiers kopen. Daarna wij ook naar de Mac, toen de kids klaar waren gingen we op zoek naar een tentje voor ons. We zijn bij een pizzeria gaan zitten. Was erg lekker, toen we m ophadden zijn we nog een ijsje gaan halen en was t wachten op de laatste trein terug. Tegen 12en waren we thuis en hebben we nog gekletst en wat gedronken buiten. Tegen half 2 gingen we naar bed.