zondag 19 augustus 2007

19 augustus 2007 - El Campello, Spanje

571,7 km (totaal 3891,1 km)

Vandaag op tijd opgestaan want we gaan richting El Campello, waar Marc en Jenny zitten. De reis is voorspoedig verlopen en rond kwart voor 3 waren we er. We werden verwelkomd door het feestcomité. De ouders van Jenny waren er ook. Heel de auto uitgeladen en ons bed in de kamer stond al klaar. De spullen neergezet en wat gedronken, daarna hebben we besloten om nog even naar het strand te gaan. Het was warm. Het was een stukje lopen naar het zandstrand en we zijn via het kiezelstand gelopen. Hier hebben de mannen heerlijk in de zee gezwommen en door de sterke golven gedoken. Rond half 7 zijn we teruggegaan en hebben we ons klaargemaakt voor het avondeten. We zijn op het pleintje gaan eten. Ik had een kebab en de ouders van Jenny ook toen we t kregen bleek t vlees nog rauw te zijn dus weer mee teruggegeven. Het vrouwtje keek wel raar maar ja we willen niet ziek worden he. Toen we het terugkregen was t wel goed. Smaakte prima.

Terug bij het huis heb ik nog buiten gedoucht, echt heerlijk al was het koud (lauw) water, John vond t ook lekker. We zijn niet al te laat naar bed gegaan.