Woensdag 28 september 2022

28 september 2022 - Weibersbrunn, Duitsland

Goed geslapen op het gemak opgestaan en ontbeten, de spullen  in de auto en iets over half 10 vertrokken. Ook vandaag zien we wel tot hoe ver we rijden.

Om 12 uur in de file voor de Brennerpas, het is hier 4,5 graad, koud zeg dat zijn we niet meer gewend.

we zijn bij Vomp in Oostenrijk gestopt bij een Rosenberger jeetje wat duur is alles geworden. voor een soepje stukje taart en 2 koffie 25,50 euro.

Het was druk op de weg miepie verzon steeds een nieuwe route dus we wisten niet echt waar we heen gestuurd werden. Regen gehad en het was koud buiten. Om een uur of 5 ff gekeken waar we zaten en een hotel genomen wat vlak aan de snelweg (3) lag. Het was nog dik 100 km rijden. Om kwart voor 7 waren we er.

Supermooie kamers in het nieuwe gebouw wat bij hotel Jägerhof in Weibersbrunn hoort. We hebben in het restaurant hier gegeten en heerlijk dat t was… ff geen pizza of taai vlees Haha.

Morgen de laatste loodjes en dan zijn we weer thuis op naar een volgende vakantie.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Arjan en Diana:
    28 september 2022
    Succes met de laatste kilometers, tot morgen. 👍🏻
  2. John en Mirjam:
    dank je wel 😊
  3. Zus van Ierland:
    Een hele goede terugreis morgen . 🥰
  4. Astrid, Bart en de kids:
    29 september 2022
    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag John. En Mirjam jij ook gefeliciteerd 🍷🎉❤️😘 Het was een prachtige vakantie om te lezen en te zien aan de foto's. Ja de temperaturen liggen alweer een stukje lager. Een goede reis vandaag en wel thuis. Tot volgende week 😍😘
  5. Arjan & Diana:
    29 september 2022
    Hiep hiep hoera, van harte gefeliciteerd John!! En Mirjam met John. Toi Toi met de laatste loodjes en tot vanmiddag ❤️❤️❤️❤️
  6. John en Mirjam:
    29 september 2022
    dank jullie wel allemaal ook namens John.