Maandag 26 september 2022

26 september 2022 - Castellana Grotte, Italië

We werden wakker met regen, bah bah en nog eens bah. We hebben flink doorgelopen buiten naar het ontbijtzaaltje. Dit lag achter in de tuin. De Belgen kwamen vlak na ons binnen en vroegen wat we vandaag gingen doen. We hebben niet echt plannen, zij zaten nog te dubben. De eigenaresse had voor ieder een tosti gemaakt, lekker.  We hebben met de Belgen zitten kletsen en het was al bijna kwart voor 10 dat we weer weggingen.  Op de kamer besloten ff wat te eten te kopen bij de supermarkt voor vanmiddag. We hebben verder weinig gedaan, de koffer opnieuw ingepakt, 1 met schone was en 1 met vuile was die kan in de auto achterblijven. Nog wat gelezen, programma’s gekeken op de tablet en steeds als we dachten we gaan buiten zitten dan druppelde het weer. De temperatuur was goed alleen die druppels….We kregen weer nieuwe buren een Nederlands stelletje, die gingen eropuit en heb ze niet meer gezien.

Vanavond bij Terre di Puglia hier in het plaatsje gaan eten en we zaten er net toen de Belgen ook binnen kwamen. In korte tijd zat alles vol. De mensen stonden gewoon bij de ingang te wachten en dat voor een maandagavond. Het eten was lekker beter als die taaie schoen van gisteren Haha.

Toen we weer weggingen lagen er flinke plassen op straat dus er moet wel een stevige bui voorbij gekomen zijn.

Voor nu ons bed opzoeken want we willen morgen proberen al een eind te rijden richting huis.

1. Zus van Ierland:
    26 september 2022
    Dus vandaag een regendag net als hier.
    Alleen bij jullie was de temperatuur flink wat hoger.
    Vanavond geen schoenzool te eten dan 😂. Gaan jullie morgen weer naar een andere slaapplaats?
  2. Arjan & Diana:
    27 september 2022
    Regen, regen ☔️ en regen, net als hier bij ons. De hele week beloven ze regen Idd bah!! Veilige kilometers voor vandaag en we lezen wel waar jullie geland zijn. Liefs Arjan & Diana 😘😘
  3. Manon Konings:
    27 september 2022
    Nou het weer hier is ook erg nat. Wel goed voor de natuur, maar bah waarom nu 🤭 goede en veilige reis terug. In gedachten zijn we erbij 😘
  4. Zus van Ierland:
    Goede reis huiswaarts 🥰
  5. Carry Treffers:
    27 september 2022
    Regen, regen hier ook vandaag weer een natte boel. Goede en veilige terug reis .Groetjes van ons.