Hongarije dag 5

14 augustus 2013 - Mozsgó, Hongarije

woensdag 14 augustus 2013

De mannen zijn vandaag gaan golfen (pa, John, Aart en Wim) in Hence, om 8 uur waren ze al op en maakte aardig wat lawaai aan de keukentafel. Om half 10 zouden ze Wim ophalen en dan zou Annet later naar ons komen. Ik heb lekker uitgeslapen en toen ik buiten kwam zaten Ma en Annet bij het zwembad aan de koffie.

Nu om kwart voor 5 zitten we er nog dus we hebben niet veel gedaan als geklept. De heren zijn nog niet thuis maar waren volgens de sms aan hun laatste hole bezig.

Rond 6 uur kwamen dan eindelijk de mannen na een lange golfdag thuis. We hebben met zn allen wat gedronken en rond 7 uur zijn we ons om gaan kleden om te gaan eten.

We hebben in de bossen bij Sasret gegeten, in dit gebouw zat ook een hotel waar meestal jagers overnachten in het jachtseizoen. De kaart was heel beperkt maar het was lekker. Sommige hadden zelfs hert op. Om uur of 10 hadden we t op en zijn we weer gegaan onderweg nog een hert gespot en wat hazen, erg mooi deze weg liep ook een km of 5 door de bossen dus stikt hier van de beesten. Bij Annet en Wim hebben we nog een afzakkertje genomen en toen door naar huis waar we niet al te laat op bed lagen.