Hongarije 27 aug - 4 sept 2016

4 september 2016 - Mozsgó, Hongarije

Zaterdagavond 27 augustus om half 6 s avonds vertrokken richting onze eerste overnachting in hotel Arador in Duitsland ( SanktLeon-Rot). Rond kwart over 10 waren we daar en 450 km dichterbij Hongarije. Volgende ochtend op tijd opgestaan en de reis verder voortgezet. Op zondag rijden is een genot geen vrachtverkeer bijna,  heerlijk. We hebben aantal keren gestopt en rond half 8 waren we bij t huis, dat voelt weer als thuis komen. Ma had ons bed al zover opgedekt dus we hoefde weinig meer te doen. Spullen uitgepakt een biertje genomen ( John dan ik niet ) ff gezeten en toen naar bed. Het weer is hier heerlijk heel de week al rond de 25-30 graden iedere dag naar t zwembad geweest en lekker geluierd, daar hebben we immers vakantie voor.

morgenmiddag vertrekken we richting Kroatië voor een aantal dagen en dan zal ik proberen weer wat bij te houden, hier maken we te weinig mee om dat mede te delen en heb ik ook geen zin in om wat te melden.  Dus zou zeggen hou t morgen weer in de gaten als jullie m'n onzin willen lezen

1. Don:
    5 september 2016