dinsdag 21 augustus 2007

21 augustus 2007 - El Campello, Spanje

Vannacht al beter geslapen zeg gerust in coma gelegen…..met zn allen weer ontbeten. Jenny en Henny zijn gaan schoonmaken. De ouders (Henny en John) van Jenny gaan vanmiddag weer naar huis. Dus Marc en Jenny verhuizen naar de slaapkamer van Henny en John, dus zij maakte hun slaapkamer schoon en verhuist alle kleren en spullen naar boven en de moeder van Jenny die van hen. De ouders van Marc komen vanmiddag met het vliegtuig waar de ouders van Jenny mee teruggaan. Ik heb wat zitten lezen, de mannen en de kids zijn nog naar het strand gegaan.

Rond een uur of 1 wilde Marc en John, Jenny’s ouders wegbrengen en toen ging de bel en stond daar Bea (ex van Mira). Ik heb haar zolang gezelschap gehouden met Dion en Sterre totdat Jenny klaar was. Na een tijdje ging ze naar huis. Daarna kwamen John en Marc ook weer thuis van het vliegveld, zij zijn op de fiets wat boodschappen gaan doen en brachten een lekkere taart mee. Om 10 over 4 ging de bel en daar stonden de ouders van Marc (Maria en Wout) aan de deur met 2 Spaanse vrienden die hen opgehaald hadden van het vliegveld (Jesus en Michel) Jesus begon me gelijk te kussen en Spaans te praten maar hij kwam er al snel achter dat ik t niet verstond maar hij sprak goed engels. Zij hebben wat gedronken en zijn toen gegaan….we hebben natuurlijk zitten kletsen en thuis gegeten (spaghetti) ik heb brood met gebakken ei op. We zijn niet al te laat naar bed gegaan.